کارگاه آموزشی «مدل‌های کسب و کار پویا» برگزار شد

داوود ارژنگ مهر در کارگاه آموزشی مدل‌های کسب و کار پویا، توضیحاتی درباره مدل‌های کسب و کار در حوزه گردشگری به حاضران ارائه کرد.  

به گزارش میراث‌آریا به‌نقل از ستاد خبری نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع دستی، کارگاه آموزشی مدل‌های کسب و کار پویا در گردشگری با سخنرانی داوود ارژنگ مهر، پنجشنبه 24 بهمن 98 در سالن ۳۸ نمایشگاه بین‌المللی تهران در جریان برگزاری سیزدهمین نمایشگاه گردشگری و سی و سومین نمایشگاه ملی صنایع دستی برگزار شد.

ارژنگ مهر؛ مدرس  کارگاه آموزشی مدل‌های کسب و کار پویا، توضیحاتی درباره مدل‌های کسب و کار در حوزه گردشگری به حاضران ارائه کرد و از آنها خواست در بحث مشارکت کنند.

او تاکید کرد: «یکی از شاخصه‌های مدیریت گردشگری این است که انحصار ایجاد نکنید چون این موضوع نابودکننده یک بیزینس است».

ارژنگ‌مهر، مدل‌های کسب و کار در حوزه گردشگری را متاثر از محیط داخلی و خارجی دانست و افزود: «عوامل داخلی و خارجی بر مدل‌های کسب و کار در گردشگری تاثیرگذارند. کارآفرینان، مدیران، کارمندان و مشتریان، عوامل محیطی داخلی در این مدل هستند و اگر در این مدل جابجایی صورت گیرد، شرکت نمی تواند از مزایای موجود بهره ببرد».

او بیان کرد: «عوامل خارجی تاثیرگذار در کسب و کار گردشگری به عوامل یا محیط تکنولوژیکال، اقتصادی، اجتماعی، سیاسی و قانونی، مردم‌شناسی و ... تقسیم می‌شود.»

ارژنگ‌مهر تاکید کرد: «از نکات جالب توجه در این مدل این است که تمام تصمیمات سیاسی و قانونی بر گردشگری تاثیرگذار هستند.»

کارگاه‌ها و پنل‌های آموزشی متعدد و مرتبط با حوزه گردشگری هر روز در حاشیه برپایی نمایشگاه بین‌المللی گردشگری تهران برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

کد خبر 1398112415

برچسب‌ها