نشست تشکل‌های گردشگری با مدیرکل میراث‌فرهنگی گیلان برگزار شد

نشست نمایندگان تشکل‌های گردشگری گیلان با مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان عصر روز سه‌شنبه 16 اردیبهشت‌ماه برگزار شد.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان گیلان، روز سه‌شنبه 16 اردیبهشت‌ماه 99، مسعود حلاج پور با نمایندگان تشکل‌های گردشگری استان دیدار کرد.

حلاج پور در این نشست ضمن تقدیر از فعالان عرصه گردشگری استان اظهار داشت: «یکی از وظایف ذاتی این اداره‌کل، ایجاد ارتباط سازنده و اتصال بخش خصوصی و دولتی است و بخش خصوصی به‌عنوان بازوی دولت به‌حساب می‌آید و توسعه گردشگری بدون همکاری تشکل‌های گردشگری امکان‌پذیر نیست.»

حسن گلی‌پور نماینده تشکل واحدهای پذیرایی استان در این نشست به بیان برخی از مشکلات و دغدغه‌های تأسیسات گردشگری، فعالان این عرصه و سرمایه‌گذاران اشاره و راهکارهایی برای حل این مشکلات مطرح کرد.

در ادامه هر یک از نمایندگان تشکل‌های گردشگری، نقطه نظرات و مشکلات صنوف خود را اعم از استاندارسازی واحدهای پذیرایی و گردشگری، مشکلات ساخت‌وساز، تشکیل اتاق فکر گردشگری و کمیته صاحب‌نظران با حضور بخش دولتی و خصوصی، سازوکارهای پیچیده اداری، مشکلات حقوقی و آسیب اقتصادی به واحدهای گردشگری استان مطرح کردند.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان گیلان قول مساعد برای پیگیری این مشکلات داد.

انتهای پیام/

کد خبر 1399021752

برچسب‌ها