به گزارش روابط عمومی ادارهکل میراث فرهنگی،گردشگری و صنایع دستی آذربایجانغربی، ریتا خضرزاده 9 تیر، با اعلام خبر فوق اظهار کرد: «این بازدیدها به صورت تیمی توسط کارشناسان این ادارهکل و کارشناسان و بازرسان نهادها و ادارات ذیربط انجام شده و طی آن همه تاسیسات گردشگری اعم از مراکز اقامتی و دفاتر خدماترسان گردشگری و غذاخوریهای بینراهی حداقل دو بار به صورت محسوس و غیرمحسوس مورد بازدید و بازرسی قرار گرفتهاند.»
او ادامه داد: « بررسی نحوره رعایت دستورالعملهای بهداشتی، بررسی نرخ تعرفههای خدماتی و قیمتها و کیفیت خدمات از اهداف اصلی این بازدیدها بوده و در این راستا برای 32 مرکز اقامتی و پذیرایی که نواقص و ضعفهایی داشتهاند، تذکر و اخطار کتبی صادر شده است.»
معاون گردشگری ادارهکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایعدستی آذربایجانغربی با تاکید بر توجه به حقوق شهروندان در ارتباط با تاسیسات گردشگری گفت: «طی این مدت 18 مورد شکایت کتبی از دفاتر خدمات مسافرتی استان به این معاونت واصل شده که در دست اقدام و بررسی است.»
انتهای پیام/