پاسخگویی مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان رضوی به مردم از طریق سامانه سامد

مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان رضوی با حضور در استانداری از طریق سامانه الکترونیکی ارتباط مردم و دولت (سامد) به صورت تلفنی پاسخگوی مردم بود.

 به گزارش میراث آریا به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان رضوی، ابوالفضل مکرمی‌فر امروز سه شنبه 28مرداد ماه 1399 ساعت 9:30 صبح، ضمن حضور در دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری خراسان رضوی به مدت یک ساعت از طریق سامانه ارتباط الکترونیکی مردم و دولت (سامد) به صورت تلفنی پاسخگوی درخواست‌های مردم و فعالان گردشگری و هنرمندان صنایع دستی بود.

او بر ضرورت ارتباط مستقیم و پاسخگویی مدیران به مردم تاکید کرد و گفت: «سامانه سامد نقش مهمی در ارتباط بی‌واسطه دولت با مردم دارد.»

مکرمی فر افزود: «مهمترین درخواستهای مطرح شده توسط مخاطبان مربوط به اقامتگاه‎های سنتی و بوم‌گردیهای ، امهال مالیات تاسیسات گردشگری، تمدید پروانه‌های هتل‎ها به مدت سه سال و ایجاد کارگاه‌های صنایع‌دستی بود که ضمن پاسخ و ارائه توضیحات کامل، مقرر شد برخی موارد حضوری برای نتیجه به اداره کل مراجعه کنند و برخی موارد مطرح شده برای پیگیری به معاونان ارجاع شد.»

 هم چنین محمدصادق براتی معاون هماهنگی و مدیریت امور زائران استانداری خراسان رضوی، احمد قربانی مدیرکل امور رفاهی زائران استانداری خراسان رضوی، یوسف بیدخوری معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان رضوی در سامانه سامد حضور داشته و پاسخگو بودند.

انتهای پیام/

کد خبر 1399052818

برچسب‌ها