سرمایه‌گذاری در منابع آبی استان سمنان زمینه‌ساز توسعه گردشگری است

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان سمنان گفت: «جلب سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در منابع آبی استان، زمینه‌ساز توسعه گردشگری است.»

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان سمنان، حمیدرضا دوست‌محمدی روز چهار‌شنبه 3 شهریور ماه 1400 در دیدار با رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای سمنان بیان کرد: «سد دامغان، مجن، منطقه آبگرم، آبشارها و ... می‌توانند در جذب گردشگر به استان موثر باشند و حضور سرمایه‌گذاران بخش خصوصی می‌تواند نقش مؤثری در جذب گردشگر در این مناطق داشته باشد.»

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان سمنان افزود: «منابع آبی فرصت‌های سرمایه‌گذاری استان هستند و با همکاری مشترک اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان و شرکت آب منطقه‌ای سمنان می‌توان زمینه بهره‌برداری عمومی از این منابع را در حوزه‌های گردشگری و ... افزایش داد.»

ایرج حیدریان، رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای سمنان نیز بر توسعه همکاری‌ها بین دستگاهی تأکید کرد و گفت: «سد دامغان، سد مجن و ... قابلیت بالایی در جذب گردشگر دارند و باید از این ظرفیت‌ها استفاده شود.»

انتهای پیام/

کد خبر 14000603863404

برچسب‌ها