بازدید نماینده شرق هرمزگان در مجلس از غرفه استان

حسین رئیسی نماینده مردم میناب، رودان، جاسک، سیریک و بشاگرد در مجلس شورای اسلامی در مجلس شورای اسلامی از غرفه استان هرمزگان در پانزدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری و سی و پنجمین نمایشگاه ملی صنایع‌دستی بازدید کرد.

به گزارش میراث آریا به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی هرمزگان، حسین رئیسی امروز سه‌شنبه ۱۲ بهمن ماه ۱۴۰۰ در حاشیه بازدید از غرفه هرمزگان، بر حمایت بیشتر از صنعتگران صنایع دستی تاکید کرد. 

نماینده مردم میناب، رودان، جاسک، سیریک و بشاگرد در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ترویج صنایع‌دستی، ترویج هویت و فرهنگ استان هرمزگان است، افزود: «هنرمندان صنایع‌دستی سهم زیادی در حفاظت از هویت و فرهنگ استان دارند.» 

در ادامه حسین رئیسی به همراهی سهراب بناوند مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی هرمزگان از بخش نمایشگاهی غرفه هرمزگان در پانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و سی و پنجمین نمایشگاه ملی صنایع‌دستی بازدید کرد. 

پانزدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری و سی و پنجمین نمایشگاه ملی صنایع‌دستی از ۹ تا ۱۲ بهمن ماه ۱۴۰۰ در محل نمایشگاه‌های دائمی تهران برگزار شد.

انتهای پیام/

کد خبر 14001112395976

برچسب‌ها