آماده خریداری ملک خانواده سی‌سختی با قیمت واقعی هستیم

روابط عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی و گردشگری کهگیلویه و بویراحمد درخصوص خبری با عنوان «روایتی از کمک جهادگران سپاه به خانوارهای زلزله‌زده سی‌سختی» در خبرگزاری فارس توضیحاتی ارائه کرد.

به گزارش میراث‌آریا به نقل از روابط عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی،گردشگری و صنایع دستی کهگیلویه و بویراحمد، در این توضیح آمده است: «ضمن استقبال و قدردانی از انتقادهای سازنده رسانه‌ها و احساس مسئولیت خبرنگاران در زمینه توسعه کهگیلویه و بویراحمد، جوابیه این اداره‌کل در خصوص درج مطلب با عنوان «روایتی از کمک جهادگران سپاه به خانوارهای زلزله‌زده سی‌سختی» در خبرگزاری فارس برای درج در صفحه اصلی آن خبرگزاری طبق قانون مطبوعات و رسانه‌های دیجیتال به حضور ایفاد می‌شود.

این ساختمان در کنار بنای تاریخی و ثبت شده در فهرست آثار ملی (قلعه ملاقباد) بوده و انجام ساخت و ساز در اطراف بنا‌های تاریخی دارای ضوابط خاصی است.

بنابراین با هدف کمک به این خانواده از سوی اداره‌کل و مالک قلعه تاریخی پیشنهاد داده شده تا ملک مورد نظر با قیمت کارشناسی خریداری شود که متاسفانه مالک با مطرح کردن ارزش ملک با قیمت‌های غیرواقعی حاضر به فروش نشده است.

اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کهگیلویه و بویراحمد در راستای انجام رسالت کاری خود که حفاظت از میراث تاریخی است، از هرگونه ساخت‌وساز غیرمجاز در کنار بناهای تاریخی جلوگیری می‌کند. 

اما برای کمک به معیشت مردم و این خانواده آمادگی دارد تا با مشارکت مالکین این قلعه تاریخی نسبت به خرید ملک مورد نظر اقدامات لازم را انجام دهد تا این خانواده بتواند زمین مناسبی را برای ساخت‌وساز تهیه کنند.»

انتهای پیام/

کد خبر 14001212400979

برچسب‌ها