نمایشگاه‌های نوروزی صنایع‌دستی و حیات وحش در درگز افتتاح شد

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان درگز از افتتاح دو نمایشگاه صنایع دستی و حیات وحش در این شهرستان خبر داد.

به گزارش میراث‌آریا به نقل از روابط عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان رضوی، محمد مددی امروز پنجشنبه چهارم فروردین ماه ۱۴۰۱ با اعلام این خبر افزود: «در این نمایشگاه بیش از ۲۰ نفر از هنرمندان شهرستان در رشته‌های مختلف گلیم‌بافی، میناکاری مس و سفال، پته‌دوزی، طراحی و دوخت لباس محلی، مصنوعات چرمی (کیف و کمربند)، عروسک‌سازی، دست بافته‌های سنتی و ... مشارکت  دارند.»

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان درگز با بیان این‌که بخشی از سالن به نمایشگاه حیات وحش اختصاص داده شده است، ادامه داد: «انواع گونه‌های جانوری این شهرستان (پارک ملی تندوره) همچون پلنگ، گربه وحشی، گرگ، عقاب، تیهو و... به همت اداره محیط زیست شهرستان برای آشنایی مسافران و گردشگران نوروزی با حیات وحش شهرستان به نمایش گذاشته شده است.»

او اظهار کرد: «این دو نمایشگاه تا سیزدهم فروردین از ساعت ۱۰ تا ۱۸  در محل اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی  شهرستان برای بازدید عموم دایر است.»
نمایشگاه صنایع‌دستی و حیات وحش با حضور فرماندار، تعدادی از مسئولان و هنرمندان شهرستان افتتاح شد.

انتهای پیام/

کد خبر 14010104770463

برچسب‌ها