نشاط اجتماعی امدادگران هلال احمر در همدان بسیار بالا است

رییس جمعیت هلال‌احمر کشور گفت: «شور و نشاط اجتماعی جوانان جمعیت هلال‌احمر و آسایش و آرامشی که امدادگران و نجاتگران هلال‌احمر ایجاد کرده بودند، بسیار عالی بود.»

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان همدان، پیرحسین کولیوند ظهر امروز 4 فروردین 1401 در بازدید از ستاد اجرایی خدمات سفر استان همدان ضمن تبریک سال نو گفت: «از حضور پررنگ و آمادگی خیلی خوبی که برای خدمت‌رسانی به مردم عزیز و مسافران گرانقدر داشتند، تشکر می‌کنم. شور و نشاط اجتماعی جوانان جمعیت هلال‌احمر و آسایش و آرامشی که امدادگران و نجاتگران هلال‌احمر ایجاد کرده بودند، بسیار عالی بود.»

رئیس جمعیت هلال‌احمر کشور افزود: «ستاد خدمات سفر هم کارهای خیلی خوبی را انجام داده بودند و ارگان‌های مشارکت‌کننده نیز به درستی در مکان ستاد اجرایی، گرد هم آمده‌اند و همفکری، همدلی و همکاری آنان باعث می‌شود که خدمات بهتری به مردم ارائه شود و هم‌افزایی خوبی ایجاد شود.»

کولیوند ادامه داد: «آمادگی خیلی خوبی در استان همدان وجود دارد. بنده از استان‌های قم، البرز و قزوین هم در دو روز گذشته بازدید کردم. الحمدلله در همدان شور و نشاط اجتماعی بیشتری دیدم و بهتر خدمت‌رسانی می‌کنند. ممنونم از اینکه دست‌اندرکاران آسایش خود را کم کرده‌اند تا بتوانند آرامش همگانی ایجاد کنند.»

رئیس جمعیت هلال‌احمر کشور به مسافران توصیه کرد: «گردشگران در ایستگاه‌های در نظر گرفته شده توقف کنند و از امکانات آموزشی، تفریحی، تشریحی استفاده کنند.»

او ادامه داد: «از پایگاه‌های سلامت که بازدید کردم، بیشترین مراجعه‌کنندگان گلایه از مشکلات گوارشی داشتند. توصیه می‌کنم به بهداشت تغذیه‌ای، بسیار دقت کنند. برخی از مسافرین داروهای مصرفی روزانه خود را به همراه نداشتند که تاکید می‌کنم داروهای خود را به همراه داشته باشند.»

کولیوند افزود: «هموطنان گرامی به توصیه‌های راهنمایی و رانندگی و به‌ویژه پیش‌بینی‌های هواشناسی بسیار دقت کنند تا ان‌شاءالله به سلامتی سفر را به پایان برسانند.»

انتهای پیام/

کد خبر 14010104889791

برچسب‌ها