سامانه ۱۳۷ در خدمت مسافران نوروزی قم است

مدیرکل روابط‌عمومی و امور بین‌الملل شهرداری قم از فعالیت شبانه‌روزی سامانه چندزبانه ۱۳۷ شهرداری برای راهنمایی مسافران نوروزی خبر داد.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‎‌دستی قم، مهدی کلانترزاده هشتم فروردین ماه ۱۴۰۱ گفت: «ستادهای هشت‌گانه در کنار کمیته یازده‌گانه شهرداری قم در نوروز در تلاش هستند تا با ارائه تسهیلات و خدمات مطلوب خاطره مطلوبی را از سفر به قم در ذهن مسافران نوروزی رقم بزنند.»

مدیرکل روابط‌عمومی و امور بین‌الملل شهرداری قم با اشاره به فعالیت شبانه‌روزی سامانه چندزبانه ۱۳۷ افزود: «جامع‌ترین بانک اطلاع‌رسانی و راهنمای زائران در نوروز در سامانه ۱۳۷ شهرداری قم عملیاتی شده است.»

مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل شهرداری قم با بیان اینکه ۳۹ درصد تماس‌های انجام‌شده با این سامانه در رابطه با راهنمای سفر است، گفت: «اسکان با ۲۸درصد، ۷درصد مباحث فرهنگی و ۲۶درصد نیز مربوط به سایر امورات بوده است.»

کلانترزاده ادامه داد: «در کنار استفاده از روش‌های نوین اطلاع‌رسانی، نقشه‌ها و بروشورهایی نیز مانند سال‌های گذشته در اختیار مسافران ورودی به شهر قم قرار می‌گیرد.»

انتهای پیام/

کد خبر 14010108684355

برچسب‌ها