داوری مرحله اول جشنواره کتاب در مجموعه فرهنگی‌تاریخی نیاوران انجام شد

دومین نشست هم‌اندیشی داوران جشنواره کتاب با موضوع آب، میراث ملموس و ناملموس به‌منظور اعلام نتایج مرحله اول این جشنواره در مجموعه فرهنگی‌تاریخی نیاوران برگزار شد.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی مجموعه فرهنگی‌تاریخی نیاوران، دومین نشست هم‌اندیشی داوران این جشنواره ششم اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۱ با حضور آرش گودرزی دبیر جشنواره و لیلا کفاش‌زاده رئیس دفتر کودک و نوجوان پژوهشگاه میراث‌فرهنگی و گردشگری، وحید نیکخواه آزاد نویسنده و کارگردان، محمدرضا شمس و محمدرضا یوسفی نویسندگان ادبیات کتاب کودک و نوجوان و حامد محقق شاعر حوزه کودک و نوجوان به عنوان داوران جشنواره، به منظور بحث و تبادل نظر در مورد روند داوری و چگونگی اعلام نتایج برگزار شد.
 
رضا مکتبی و زهرا کبیری دو تصویرگر حوزه کتاب کودک و نوجوان نیز با حضور در این نشست، داوران جشنواره را برای انتخاب آثار نقاشی همراهی کردند. 
 
آرش گودرزی دبیر جشنواره درباره داوری آثار گفت: «در این مرحله از جشنواره، ۴۱ اثر داستانی و ۱۱۵ اثر نقاشی و عکاسی برای بررسی و انتخاب نهایی در اختیار داوران و مشاوران تصویرگری قرار گرفته است. همچنین نتیجه نهایی داوری هر یک از داوران پس از بررسی‌های نهایی در چند روز آینده به طور رسمی منتشر خواهد شد.»
 
جشنواره کتاب با موضوع آب برای دانش‌آموزان گروه سنی ۶ تا ۱۴ سال با هدف انتشار دیدگاه و افکار کودکان نسبت به مسئله آب در سه رشته نقاشی، عکاسی و داستان‌نویسی با حمایت مجموعه فرهنگی‌تاریخی نیاوران و نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور در حال برگزاری است.

انتهای پیام/

کد خبر 14010206640122

برچسب‌ها