امضای تفاهم‌نامه شرکت مادرتخصصی توسعه ایران‌گردی و جهان‌گردی با اداره‌کل میراث‌فرهنگی استان گلستان

مدیر‌عامل شرکت مادر تخصصی توسعه ایران‌گردی و جهان‌گردی روز سه‌شنبه 10 خرداد 1401 در سفری به استان گلستان، از ظرفیت‌های گردشگری این استان بازدید کرد.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی شرکت مادر‌تخصصی توسعه ایران‌گردی و جهان‌گردی، همزمان با سفر روح‌الله حسین‌زاده مدیرعامل این شرکت به استان گلستان، تفاهم‌نامه‌ای همکاری بین او و رحمان فرمانی سرپرست اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌‌دستی استان گلستان امضا شد.

این‌ تفاهم‌نامه در راستای همکاری متقابل درباره تهیه، اجرای طرح‌ها، پروژه‌ها و ارائه خدمات مشاوره در حوزه مهندسی ابنیه و جذب سرمایه‌گذار در سه حوزه میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی در استان گلستان منعقد شده است.

همچنین قرار شد از ظرفیت‌های این استان در حوزه جشنواره اسب، مسابقات اسب‌دوانی، راه‌اندازی قطار گردشگری و معرفی اقوام و سنن این منطقه در زمینه توسعه گردشگری استان گلستان استفاده شود.

همچنین مشاوره در حوزه تولید و تهیه طرح‌های مربوط به حریم آثار تاریخی، بافت‌های شهری و روستایی، مرمت و احیای آثار با هدف بهره‌برداری منطقی از ظرفیت‌های موجود، همکاری متقابل در راستای تأمین منابع مالی و جذب سرمایه‌گذار به‌منظور اجرای طرح‌ها و پروژه‌های میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی از طریق سرمایه‌گذاران بخش خصوصی از دیگر مفاد این تفاهم‌نامه است.

انتهای پیام/

کد خبر 14010310622948

برچسب‌ها