چهارمین نشست تخصصی حوزه میراث‌فرهنگی با محوریت پژوهشگاه میراث‌فرهنگی و گردشگری برگزار شد

نشست بررسی مسائل و مشکلات پژوهشگاه میراث‌فرهنگی و گردشگری به همت گروه گردشگری و میراث‌فرهنگی دفتر مطالعات آموزش و فرهنگ مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی برگزار شد.

به گزارش میراث‌آریا به نقل از روابط‌عمومی پژوهشگاه میراث‌فرهنگی و گردشگری، این نشست کارشناسی با هدف بررسی مسائل و مشکلات پژوهشگاه در راستای توسعه و ارتقای گزارش مرکز با عنوان گزارش نظارتی بر عملکرد پژوهشگاه (بازوی پژوهشی وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی) برگزار شد.

لزوم بازنگری در ساختار پژوهشگاه برای تقویت نقش آموزشی در حوزه‌های میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی، آشنا‌سازی سیاستگذاران و مسئولین با هویت نقشه باستان‌شناسی کشور، شکل‌گیری شورای پژوهشی استان‌ها برای تقویت تعامل با استان‌ها، لزوم برطرف کردن موانع ارتقای اعضای هیئت علمی پژوهشگاه از طریق بازبینی آیین‌نامه ارتقای وزارت علوم و لزوم افزایش بودجه پژوهشگاه از جمله موارد مورد تاکید در این نشست بود.

چهارمین نشست تخصصی حوزه میراث‌فرهنگی با حضور مصیب امیری رئیس پژوهشگاه میراث‌فرهنگی و گردشگری، علیرضا انیسی معاون پژوهشی پژوهشگاه، سعید شفیعا عضو گروه گردشگری و میراث‌فرهنگی مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی و عبدالمهدی همت‌پور کارشناس حوزه میراث‌فرهنگی و همکار در تهیه و تدوین گزارش همراه بود.

انتهای پیام/

کد خبر 14010428330889

برچسب‌ها