انتصاب سرپرست جدید اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرضا

سرپرست جدید اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان شهرضا با حکمی از سوی مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اصفهان منصوب شد.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اصفهان، علیرضا ایزدی روز 19 مهرماه سال 1401، در حکمی محمدحسن شبانی را به‌عنوان سرپرست جدید اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرضا منصوب کرد.

در قسمتی از این حکم آمده است: نظر به تعهد و تجارب جنابعالی و با توجه به تصمیمات اتخاذشده در کمیته سرمایه انسانی اداره‌کل به‌موجب این ابلاغ به‌عنوان سرپرست اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان شهرضا منصوب می‌شوید.

شهرستان شهرضا یکی از بزرگ‌ترین شهرستان‌های استان اصفهان و امتداد محور تاریخی و گردشگری جنوب استان اصفهان و در مسیر استان‌های اصفهان، فارس، چهارمحال و بختیاری و کهکیلویه و بویراحمد واقع‌شده است. در این شهرستان آثار تاریخی و گردشگری ارزشمندی همچون امام‌زاده شاهرضا(ع)، مسجد جامع شهرضا، کاروانسرای ملک التجار، بازار تاریخی شهرضا، کاروانسرای امین‌آباد، کارخانه ریسندگی و بافندگی نوین، برج‌های کبوتر شهرضا، خانه یوسف احتشامی و کاروانسرای مهیار قرار دارد.

طی چهار سال گذشته این شهرستان به‌عنوان شهر ملی سفال انتخاب شد.

انتهای پیام/

کد خبر 1401072023850

برچسب‌ها