حضور لرستان در نمایشگاه بین‌المللی کیش با محوریت گردشگری

مدیرکل میراث‌میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان لرستان از حضور در نمایشگاه بین المللی کیش با محوریت گردشگری خبر داد.

به گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان لرستان، عطا حسن‌پور امروز سه‌­شنبه ۲6 مهرماه ۱۴۰۱ با بیان این خبر گفت: ‌‌«چهاردهمین نمایشگاه معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری کشور همزمان با نهمین نمایشگاه بین‌المللی بورس، بانک، بیمه و خصوصی‌سازی در جزیره کیش برگزار می شود که استان لرستان نیز در چند بخش با محوریت گردشگری حضور دارد. »

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان لرستان اظهار کرد: «استان لرستان که دارای ظرفیت‌های بسیار خوبی در حوزه گردشگری در کشور است، در این نمایشگاه با هدف معرفی این ظرفیت‌ها و جذب سرمایه‌گذار بخش خصوصی برای فراهم کردن زیرساخت‌های گردشگری در استان شرکت خواهد داشت. »

او با اشاره به اینکه لرستان سرشار از جاذبه‌های گردشگری منحصربه‌فرد در حوزه های طبیعی، تاریخی و مذهبی است که کمتر شناخته شده هستند و با توجه به محدودیت‌های دولتی با مشکل ایجاد زیرساخت‌‌های گردشگری در کنار این جاذبه‌ها هستیم افزود: « حضور در این نمایشگاه‌ها فرصت خوبی است تا با جذب سرمایه‌گذار و واگذاری برخی از اماکن گردشگری به آنها زمینه ایجاد زیرساخت‌ها و در نتیجه توسعه صنعت گردشگری را در استان فراهم کنیم. »

حسن‌پور بیان کرد: «چهاردهمین نمایشگاه ملی معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری از ۲۵ تا ۲۸ ماه جاری در مرکز نمایشگاه‌های بین‌المللی جزیره کیش برگزار خواهد شد. »

انتهای پیام/

کد خبر 14010726309396

برچسب‌ها