آموزش تخصصی فن‌بیان و مهمان‌داری تشریفات در کاخ گلستان برگزار می‌شود

مدیر مجمومه میراث جهانی کاخ گلستان از برگزاری آموزش‌های تخصصی فن بیان مهارت‌های ارتباطی، مهمان‌داری تشریفات و رویدادهای سیاسی، تاریخی و اجتماعی مربوط به هر مجموعه میراثی برای نیروهای میراث‌فرهنگی خبر داد و گفت: این دوره‌ها براساس پیشنهاد این مجموعه جهانی در کاخ گلستان شروع شده است.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی مجموعه میراث جهانی کاخ گلستان، آفرین امامی با اشاره به اینکه یک دوره آموزش تخصصی در هفته میراث‌فرهنگی در اردیبهشت 1401 برگزار شده بود، گفت: به دلیل بازخورد مناسب این دوره، براساس پیشنهاد کاخ گلستان، دوره دیگری در فصل پاییز برای تکریم و ارتباط حرفه‌ای با گردشگران شروع شده است.

او ادامه داد: در سه ماه پاییز همه نیروهای این مجموعه جهانی، آموزش‌های تخصصی فن بیان-مهارت‌های ارتباطی، مهمان‌داری تشریفات و رویدادهای سیاسی، تاریخی و اجتماعی مربوط به کاخ گلستان را می‌گذارنند.

مدیر مجمومه میراث جهانی کاخ گلستان  فراگرفتن این دوره‌های تخصصی براساس استانداردهای جهانی گردشگری را در جذب، تکریم و ارتباط حرفه‌ای با گردشگران موثر دانست و تصریح کرد: این دوره تخصصی که با همکاری شرکت بین‌المللی مطالعات، آموزش و گردشگری رویال گشت قرن برگزار می‌شود، در مرحله نخست در کاخ گلستان و به ترتیب در مجموعه‌های میراثی موزه ملی ایران، کاخ سعدآباد، کاخ نیاوران و موزه قرآن برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

کد خبر 14010727957734

برچسب‌ها