11 موافقت اصولی برای تاسیسات گردشگری اردبیل صادر شد/ اشتغال 177 نفر در این پروژه‌ها

معاون سرمایه‌گذاری اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل از صدور 11 موافقت اصولی تاسیسات گردشگری در آبان ماه 1401 خبر داد.

به‌گزارش میراث‌آریا و به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل، نگار سریع‌الاطلاق امروز 6 آذرماه 1401 گفت: در طول آبان ماه تعداد 11 موافقت اصولی در بخش گردشگری استان اردبیل از سوی اداره کل میراث‌فرهنگی صادر شد.

معاون سرمایه‌گذاری اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل افزود: سه مجموعه بومگردی، سه سفره‌خانه سنتی، دو مجتمع گردشگری، دو محوطه گردشگری و یک هتل سه ستاره تاسیساتی هستند که در آبان ماه موافقت اصولی دریافت کردند.

او تاکید کرد: این تاسیسات در شهرستان‌های اردبیل، سرعین، مشگین‌شهر، خلخال، پارس‌آباد و بیله‌سوار موافقت اصولی دریافت کرده‌اند و این پراکندگی جغرافیایی از علاقه‌مندی سرمایه‌گذاران برای فعالیت در حوزه گردشگری سراسر استان اردبیل خبر می‌دهد.

سریع‌الاطلاق ادامه داد: حجم سرمایه‌گذاری پیش‌بینی شده برای این پروژه‌ها بیش از 317 میلیارد تومان است و انتظار می‌رود با ایجاد این تاسیسات اشتغال‌زایی 177 نفری اتفاق بیفتد.

انتهای پیام/

انتهای پیام/

کد خبر 14010906292105

برچسب‌ها