جاذبه‌های تاریخی و طبیعی شهرستان داراب فارس در بسته‌های سفر قرار گیرد

سرپرست معاونت گردشگری اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان فارس گفت : جاذبه‌های تاریخی و طبیعی شهرستان داراب در بسته‌های سفر قرار گیرد

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان فارس، ابراهیم بختیاری بر لزوم توسعه زیرساخت‌ها به‌ویژه تأسیسات و مؤسسات گردشگری در شهرستان داراب تأکید کرد و افزود: جاذبه‌های بی‌نظیر و منحصربه‌فرد تاریخی، گردشگری و طبیعی شهرستان داراب در زیر سایه کمبود تأسیسات و مؤسسات گردشگری این شهرستان گم‌شده است و باید هر چه سریع‌تر این کمبودها جبران شود.

سرپرست معاونت گردشگری اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری  و صنایع‌دستی استان فارس در جمعی از فعالان و سرمایه‌گذاران حوزه گردشگری شهرستان داراب بیان کرد: داراب از کمبود تأسیسات و مؤسسات گردشگری رنج می‌برد و فعالیت تنها یک هتل، یک دفتر خدمات مسافرت هوایی و جهان‌گردی و یک مهمان‌پذیر در این شهر بسیار ناراحت‌کننده است و جا دارد سرمایه‌گذاران هر چه سریع‌تر در این حوزه‌ها ورود کنند.

بختیاری در ادامه سخنانش به استقبال سرمایه‌گذاران برای ایجاد اقامتگاه‌های سنتی در این شهرستان اشاره کرد و افزود: راه‌اندازی اقامتگاه‌های سنتی و بوم‌گردی ها در شهرستان داراب یک ضرورت است چراکه ظرفیت بالقوه ای در این منطقه با توجه به  تعدد و تنوع ظرفیت‌های گردشگری وجود دارد.

سرپرست معاونت گردشگری اداره‌کل میراث‌فرهنگی ، گردشگری  و صنایع‌دستی فارس با بیان اینکه چرا شهرستان داراب با وجود جاذبه‌های منحصربه‌فرد تاریخی و طبیعی  هنوز ناشناخته و بکر مانده است، از فعالان گردشگری و سرمایه‌گذاران این حوزه خواست نسبت به تبلیغات و بازاریابی صحیح در ابعاد مختلف اقدام کنند.

او افزود: با توجه به اینکه بخشی از فعالیت‌ها در حوزه اطلاع‌رسانی و تبلیغات گردشگری با برگزاری جشنواره‌ها و نمایشگاه‌های تخصصی استانی، ملی و بین‌المللی توسط وزارت میراث‌فرهنگی انجام می‌شود، اما سرمایه‌گذاران و ذی‌نفعان این حوزه نیز باید درزمینه بازاریابی و تبلیغات نقش خود را به‌درستی ایفا کنند.

سرپرست معاونت گردشگری اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری  و صنایع‌دستی فارس گفت: با توجه به اینکه شهرستان داراب دارای جاذبه‌های تاریخی و طبیعی متعددی است، اما هنوز دربسته سفر گردشگران جایی ندارد.

بختیاری به‌ضرورت معرفی جاذبه‌های گردشگری این شهرستان در ابعاد ملی و بین‌المللی تأکید و به اقلیم چهار فصل و آثار باستانی و طبیعی  شهرستان داراب اشاره کرد و گفت: تبلیغات و بازاریابی برای معرفی جاذبه‌های گردشگری شهرستان باید در اولویت قرار گیرد.

انتهای پیام /

انتهای پیام/

کد خبر 14010908143908

برچسب‌ها