صدور موافقت اصولی برای 15طرح تأسیسات گردشگری در گیلان

معاون سرمایه‌گذاری و برنامه‌ریزی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان گیلان، از صدور موافقت‌نامه اصولی برای ایجاد 15طرح گردشگری در گیلان خبر داد.

به‌گزارش میراث‌آریا و به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان گیلان، زهرا جهانی در روز سه‌شنبه 8 آذر ماه 1401 با اعلام این خبر گفت: نشست کمیته‌ فنی بررسی و ارزیابی طرح‌های متقاضی سرمایه‌گذاری به منظور ایجاد تأسیسات زیرساختی گردشگری در استان گیلان در دفتر معاونت سرمایه‌گذاری اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان گیلان برگزار شد.

معاون برنامه‌ریزی و سرمایه‌گذاری اداره‌‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان گیلان افزود: در این نشست که با حضور اعضا برگزار شد، با بررسی ۲۰ طرح متقاضی، صدور موافقت‌نامه اصولی برای ۱۵ طرح زیرساختی مورد موافقت قرار گرفت.

جهانی تصریح کرد: این طرح‌ها شامل هتل‌،۳ هتل آپارتمان، ۱ مهمانپذیر، ۳ اقامتگاه بوم‌گردی، ۱ اقامتگاه سنتی، ۱ مجتمع خدمات رفاهی بین راهی و ۱مجتمع گردشگری است.

او اضافه کرد: پیش‌بینی اولیه میزان سرمایه‌گذاری برای اجرای طرح‌های مذکور مبلغی بالغ بر ۴۸۲۵ میلیارد ریال بوده که با بهره‌برداری از این طرح‌ها مجموعا برای ۱۶۵ نفر نیز اشتغال‌ ایجاد خواهد شد.

جهانی همچنین افزود: از درخواست‌های مذکور ۵ پرونده مربوط به تغییر کاربری اراضی بوده که با توجه به ضوابط و مقررات جاری، در کمیته یادشده مخالفت شد.

انتهای پیام/

انتهای پیام/

کد خبر 14010909709945

برچسب‌ها