بسته‌های حمایتی به فعالان گردشگری اصفهان ارائه می‌شود/ تقسیط و امهال تسهیلات بانکی

معاون امور اقتصادی استاندار اصفهان از ارائه بسته‌های حمایتی به فعالان گردشگری استان که در جریان اتفاقات اخیر، آسیب‌ دیده‌اند خبر داد.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اصفهان، امیررضا نقش امروز 13 آذرماه سال 1401، در سومین نشست در سومین نشست کارگروه توسعه گردشگری و صنایع‌دستی استان با اعلام این مطلب گفت: دو صنعت گردشگری و صنایع‌دستی استان در نیمه اول سال 1401 با کاهش چشمگیر بیماری کرونا از رشد مناسبی برخوردار شده‌اند.

او ادامه داد: با توجه به بروز اتفاقات اخیر که عملاً با فصل دوم سفر گردشگران خارجی به استان همراه بود، شاهد بروز آسیب مجدد به فعالان این دو بخش بودیم، لذا تلاش داریم تا در دو بخش استانی و ملی با ارائه بسته‌های حمایتی از 200 هزار نفر فعال گردشگری و صنایع‌دستی حمایت کنیم.

نقش افزود: تسهیل در امر فرآیند صدور مجوزهای فعالیت، امهال و تقسیط تسهیلات بانکی، ارائه تسهیلات بیشتر بانکی با جلب حمایت بانک‌های عامل در سطح استان و سطح کشور از جمله راه‌کارهایی است که در کوتاه‌مدت می‌تواند در قالب بسته‌های حمایتی به‌منظور حمایت از مشاغل آسیب‌دیده در دو حوزه گردشگری و صنایع‌دستی استان ارائه شود.

انتهای پیام/

انتهای پیام/

کد خبر 1401091323875

برچسب‌ها