پل چوبی آبکنار ظرفیت جدید انزلی برای رونق گردشگری/ همکاری همه دستگا‌های برای رفع موانع سرمایه‌گذاری ضروری است

معاون سرمایه‌گذاری اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان گیلان گفت: پل‌چوبی آبکنار به‌عنوان یک ظرفیت جدید برای جذب گردشگر در منطقه می‌تواند مورد توجه باشد.

به‌گزارش میراث‌آریا و به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان گیلان، زهرا جهانی در روز سه‌شنبه 15 آذر ماه ۱۴۰۱ با اعلام این خبر گفت: در جلسه مشترک که با حضور معاون سرمایه‌گذاری اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گیلان، حمیدرضا آذرپور، سرپرست معاونت صنایع‌دستی و اعضای شورای اسلامی و دهیار آبکنار برگزار شد ظرفیت ویژه فرصت‌های سرمایه‌گذاری در منطقه آبکنار شهرستان بندرانزلی مورد بررسی قرار گرفت.

معاون سرمایه‌گذاری اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان گیلان با اعلام این خبر افزود: منطقه آبکنار با واقع شدن در مسیر گردشگری شهرستان بندرانزلی و نزدیکی به دریای خزر و همچنین تالاب انزلی، دارای جایگاه ویژه و ممتاز برای جذب گردشگر در استان است و از طرفی دسترسی آسان از تمام مناطق شرقی، غربی و مرکزی استان به این منطقه، این ظرفیت را دو چندان کرده است.

او با اشاره به احداث پل چوبی در آبکنار به‌عنوان یک جاذبه گردشگری در کنار تالاب انزلی که می‌تواند به‌عنوان مرکز پرنده‌نگری و یک مرکز گردشگری تفریحی به تمام علاقه‌مندان معرفی شود، گفت: امیدواریم در آینده نزدیک با برنامه‌های در دست اقدام بتوانیم شاهد بازدید گسترده علاقه‌مندان و گردشگران از این منطقه باشیم.

در ادامه این جلسه، اعضای شورای اسلامی و دهیار آبکنار با اعلام حمایت و استقبال از ورود سرمایه‌گذاران برای ایجاد زیرساخت‌های گردشگری در این منطقه و اهتمام تمام مسئولان محلی به توسعه و رونق صنعت گردشگری منطقه آبکنار، خواستار تعامل و مشارکت همه دستگاه‌های اجرایی متولی برای رفع موانع سرمایه‌گذاری در منطقه شدند.

انتهای پیام/

انتهای پیام/

کد خبر 14010915709752

برچسب‌ها