حضور پژوهشگاه میراث‌فرهنگی و گردشگری در «بیست‌وسومین نمایشگاه دستاوردهای پژوهش، فناوری و فن بازار»

پژوهشگاه میراث‌فرهنگی و گردشگری در «بیست‌وسومین نمایشگاه دستاوردهای پژوهش، فناوری و فن بازار» غرفه 8 سالن 27 پذیرای محققان، پژوهشگران و علاقه‌مندان است.

به گزارش میراث‌آریا به نقل از روابط‌عمومی پژوهشگاه میراث‌فرهنگی و گردشگری، هدف اصلی این نمایشگاه، ارائه دستاوردهای محققان، پژوهشگران و فناوران، شناخت نیازهای پژوهشی و فناوری و ارتقای قدرت رقابت، تجاری سازی فناوری و ایجاد ارتباط بین مراکز علمی و فناوری است.

دستاوردهای علمی، پژوهشی، فرهنگی و هنری یکساله پژوهشگاه میراث‌فرهنگی و گردشگری، در حوزه‌‌ معاونت‌ها، انتشارات، پژوهشکده‌ها و گروه‌های پژوهشی، از جمله 24 اینفوگرافی طرح‌های پژوهشی، سه گروه استارت‌آپ، انتشارات پژوهشگاه، پژوهش سنگ‌شناسی تخت‌جمشید، کارگاه گوهرشناسی، کارگاه‌ هنرهای سنتی و معرفی توسط کارشناسان در حوزه‌های مختلف در این نمایشگاه ارائه خواهد شد.

نمایشگاه دستاوردهای پژوهش، فناوری و فن بازار با حمایت وزارت علوم، تحقیقات و فناورى و ستاد ملی هفته پژوهش و فناوری تا ۲۲ آذر ۱۴۰۱ برقرار است و فعالان این حوزه دستاوردهای خود را به نمایش می‌گذارند.

در برگزاری این نمایشگاه دانشگاه‌‌ها، موسسات آموزش عالی، پژوهشگاه‌ها و مراکز پژوهشی مشارکت دارند و شعار نمایشگاه دستاوردهای پژوهش، فناوری و فن بازار «پژوهش و فناوری پیشران تولید دانش‌بنیان و اشتغال‌آفرین» است.

بیست وسومین نمایشگاه دستاوردهای پژوهش، فناوری و فن بازار تهران تا ۲۲ آذر ۱۴۰۱ برپا است و بازدید برای عموم مردم از ۸ صبح الی ۱۵ بعدازظهر در نمایشگاه بین‌المللی تهران آزاد است.

انتهای پیام/

انتهای پیام/

کد خبر 14010921330983

برچسب‌ها