بهره‌مندی از توان فعالان گردشگری چهارمحال و بختیاری به ارتقای جایگاه گردشگری استان می‌افزاید

سرپرست معاونت گردشگری و سرمایه‌گذاری اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی چهارمحال و بختیاری گفت: استفاده و بهره‌مندی از توان فعالان گردشگری استان می‌تواند به تسریع در روند ارتقای جایگاه گردشگری این استان منجر شود.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی چهارمحال و بختیاری، مرتضی محمدیان دهکُردی شامگاه شنبه 26 آذرماه 1401 در نشست با تعدادی از فعالان گردشگری شهرستان لردگان تأکید کرد: شهرستان لردگان از ظرفیت‌ها، قابلیت‌ها و پتانسیل‌های فراوانی در حوزه گردشگری به‌ویژه گردشگری طبیعی برخوردار است.

او افزود: به همین منظور ارتقای کمی و کیفی زیرساخت‌ها و برنامه‌ریزی برای جذب سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی به‌منظور سرمایه‌گذاری در بخش گردشگری جزو برنامه‌های اولویت‌دار میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی چهارمحال و بختیاری قرار دارد.

قربان‌پور تصریح کرد: شهرستان لردگان با قرارگیری در مسیر ارتباطی استان‌های فلات مرکزی به بنادر جنوب‌غرب و جنوب کشور در طول سال میزبان بسیاری گردشگران و مسافران از نقاط مختلف ایران و جهان است.

او یادآور شد: ظرفیت‌های گردشگری طبیعی خاص در شهرستان لردگان مانند چشمه بَرم، آبشار آتشگاه، رودخانه‌های خرسان و کارون، جنگل‌های بلوط و پارک جنگلی پَروَز باعث شده تا این منطقه در حوزه گردشگری طبیعی مورد توجه گردشگران باشد.

انتهای پیام/

انتهای پیام/

کد خبر 14010927748827

برچسب‌ها