اطلاعات تخصصی آثار موزه خودروهای اختصاصی نیاوران تکمیل شد

اطلاعات تخصصی آثار موزه خودروهای اختصاصی نیاوران شامل خودروها و موتورها، با همکاری کارشناسان نمایندگی رسمی فیوا در ایران مورد بررسی قرار گرفت و تکمیل شد.

به گزارش میراث‌آریا به نقل از روابط عمومی مجموعه فرهنگی تاریخی نیاوران، پروژه بررسی فنی آثار موزه خودروهای نیاوران به پیشنهاد این مجموعه و با همکاری انجمن وسایل نقلیه تاریخی ایران با هدف گردآوری اطلاعات دقیق و کارشناسی وسایل نقلیه موجود در این مجموعه انجام شد.

در این پروژه، تیمی شش نفره متشکل از کارشناسان خبره خودروهای تاریخی و روسای کلوپ‌های بین‌المللی خودروهای برند دنیا در ایران، اطلاعات مربوط به آثار موزه خودرو نیاوران را مورد بررسی قرار داده و ضمن بازدید از سیستم‌های موتوری و فنی این وسایل و استعلام از فدراسیون بین‌المللی خودروهای تاریخی (FIVA)، قرار است اطلاعات کامل‌تری در این خصوص ارائه کند.
 
مشخصات فنی، سال ساخت، تعداد تولید در دنیا و اطلاعات مربوط به مالکیت این وسایل نقلیه از جمله مواردی است که در این پروژه به آن پرداخته می‌شود.
 
پیام توسل، برزو سپاسی، محمد بردیده، هوتن عارفی، حسین بابایی و فاطمه ابریشمی کارشناسانی هستند که با نظارت امین اموال موزه خودرو و همکاری دبیرخانه شناسایی و صیانت از وسیله‌های نقلیه تاریخی، آثار یاد شده را بررسی کرده و اطلاعات موجود را تکمیل کردند.
انتهای پیام/

انتهای پیام/

کد خبر 1401092895732

برچسب‌ها