لزوم پایش تابلوهای بین‌شهری میبد

در کارگروه توسعه شهرستان میبد بر پایش تابلوهای بین‌شهری میبد تأکید شد.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان یزد، شنبه 3 دی‌ماه کارگروه توسعه شهرستان میبد با حضور مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان و مسئولان شهرستان در محل فرمانداری میبد برگزار شد و برخی مسائل میراث.­فرهنگی و گردشگری شهرستان مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

در این نشست فرماندار میبد با اشاره به موضوع ناهماهنگی در تابلوهای بین‌شهری میبد، افزود: هیچ نشانی از شهرستان میبد از سمت نائین به میبد و جاده کنارگذر غربی نیست و این خود به حضور مسافر و گردشگر در شهرستان میبد اثر منفی دارد.

سجادی پور گفت: باید نقاط مورد هدف شهرستان برای تابلوهای گردشگری از طرف شهرداری به اداره‌کل راهداری ارسال شود و راهداری ظرف مدت یک هفته مجوز موردنظر را صادر کند.

در این نشست در خصوص طرح ورودی شهرستان میبد از طرف جاده کنارگذر غربی مقرر شد اداره‌کل راهداری ظرف یک هفته طرح موردنظر را تهیه و برای اجرا به شهرداری میبد تحویل دهد.

همچنین قرار شد بلوار گلستان از میدان سرامیک میبد تا مجتمع بین‌راهی سومیا با همکاری اداره راهداری و شهرداری و اداره برق زیرسازی، آسفالت و روشنایی آن تأمین شود.

در این جلسه مصوب شد، اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان مبلغ 20 میلیارد ریال از محل اعتبارات درخواستی گردشگری برای زیرگذر مجتمع بین‌راهی سومیا هزینه کند و مابقی را اداره راهداری تأمین کند.

\"\"

انتهای پیام/

انتهای پیام/

کد خبر 14011004104868

برچسب‌ها