مراسم معارفه مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل برگزار شد

مراسم معارفه مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل با حضور معاون امور مجلس، حقوقی و استان‌های وزارت میراث‌فرهنگی برگزار شد.

به گزارش میراث آریا و به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل، امروز 8 دی ماه 1401 مراسم معارفه حسن محمدی ادیب به عنوان مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل با حضور معاون امور مجلس، حقوقی و استان‌های وزارت میراث‌فرهنگی برگزار شد.

معاون امور مجلس، حقوقی و استان‌های وزارت میراث‌فرهنگی در این مراسم گفت: استان اردبیل در حوزه گردشگری، میراث‌فرهنگی و صنایع‌دستی جزو استان‌های اول کشور است و با توجه به تغییر مقاصد گردشگری استان اردبیل به یکی از اولین مقاصد تبدیل شده است.

جواد واحدی افزود: رویداد گردشگری بزرگی با شروع سال 2023 میلادی در استان اردبیل آغاز می‌شود و معاون گردشگری کشور هفته آینده برای تشکیل جلسه این رویداد بین‌المللی به اردبیل سفر می‌کند.

او تاکید کرد: اولین هدف در رویداد بین‌المللی اردبیل 2023 پایتخت گردشگری کشورهای عضو اکو معرفی ظرفیت‌های گردشگری این استان به کشورهای عضو این سازمان است که وزارتخانه هم به صورت جدی پیگیر برگزاری هرچه بهتر رویداد اردبیل 2023 است.

واحدی همچنین با اشاره به اهمیت اداره کل میراث‌فرهنگی ادامه داد: اهمیت اداره کل میراث‌فرهنگی بر هیچ کس پوشیده نیست، چرا که حوزه‌های فعالیت این اداره کل ارزان‌تر از صنعت‌های دیگر است و می‌تواند تاثیر خوبی در اشتغالزایی و توسعه اقتصادی داشته باشد.

معاون امور مجلس، حقوقی و استان‌های وزارت میراث‌فرهنگی خاطرنشان کرد: گزینه‌های متعددی برای تصدی پست مدیرکلی اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل وجود داشت و وزارتخانه بعد از بررسی آنها به گزینه حاضر رسید که امیدواریم با تعامل و همکاری همه نیروهای اداره کل در پیش‌برد اهداف موفق باشند.

انتهای پیام/

انتهای پیام/

کد خبر 14011008292572

برچسب‌ها