اجرای تفاهم‌نامه همکاری برای سهولت دریافت مدارک صنایع‌دستی در استان سمنان

سرپرست معاونت صنایع‌دستی و هنرهای سنتی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان سمنان از انعقاد تفاهم‌نامه سه‌جانبه برای افزایش سطح خدمات‌رسانی به هنرمندان صنایع‌دستی استان خبر داد.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان سمنان، سمانه سلطانی‌پور روز شنبه 10 دی‌ماه 1401 با اعلام این خبر گفت: این توافق‌نامه باهدف کاهش تردد و سهولت دریافت مدارک صنایع‌دستی، بین مدیرکل پست، مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی و رئیس انجمن صنفی کارفرمایی دفاتر پیشخوان خدمات دولت استان سمنان منعقد شد.

سرپرست معاونت صنایع‌دستی و هنرهای سنتی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان سمنان افزود: بر اساس این تفاهم‌نامه، مدارک هنرمندان به آدرس پستی اعلامی ارسال می‌شود و نیازی به حضور هنرمندان در ادارات میراث‌فرهنگی برای دریافت مدارک نخواهد بود.

سلطانی‌پور گفت: این تفاهم‌نامه به‌صورت آزمایشی تا پایان امسال اجرا می‌شود و در صورت توافق طرفین برای سال بعد نیز قابل تمدید خواهد بود.

او اجرای این تفاهم‌نامه را در تسهیل و تسریع امور مرتبط با صدور نهایی مجوزهای صنایع‌دستی و افزایش خدمات‌رسانی به هنرمندان صنایع‌دستی استان مؤثر دانست.

بیش از 4500 هنرمند در 52 رشته صنایع‌دستی در استان سمنان مشغول فعالیت هستند.

انتهای پیام/

انتهای پیام/

کد خبر 14011010863404

برچسب‌ها