کارگاه آموزشی امنیت در تاسیسات گردشگری در سرعین برگزار شد

مسئول نمایندگی میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان سرعین از برگزاری کارگاه آموزشی امنیت در تاسیسات گردشگری خبر داد.

به‌گزارش میراث‌آریا و به‌نقل از روابط‌عمومی اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل، ایرج سپیدکار امروز 11 دی ماه 1401 گفت: کارگاه آموزشی امنیت در تاسیسات گردشگری با حضور امام جمعه سرعین و مدیرکل دفتر امور امنیتی و اتباع خارجی استانداری اردبیل و با مشارکت بیش از 40 نفر شرکت کننده برگزار شد.

مسئول نمایندگی میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان سرعین افزود: هدف از برگزاری این کارگاه خود حفاظتی مراکز اقامتی و همچنین ارتقا موارد امنیتی در تاسیسات گردشگری شهرستان توریستی سرعین بود.

او تاکید کرد: این دوره به همت اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل و در ادامه کارگاه‌های آموزشی حوزه گردشگری برگزار شد.

سپیدکار ادامه داد: با توجه به گردشگرپذیر بودن شهرستان سرعین و تعدد مراکز اقامتی و تاسیسات گردشگری در این شهرستان برگزاری دوره‌های آموزشی حوزه گردشگری در این شهرستان ضروری است و اداره کل میراث‌فرهنگی در همین راستا کارگاه‌های آموزشی مختلفی را برگزار می‌کند.

انتهای پیام/

انتهای پیام/

کد خبر 14011011292360

برچسب‌ها