تاکید بر حفظ و نگهداری مجموعه شیخ صفی‌الدین اردبیلی/ بیشترین و بهترین استفاده را از ظرفیت این پایگاه جهانی خواهیم داشت

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل در اولین روز کاری خود از مجموعه پایگاه جهانی شیخ صفی‌الدین اردبیلی بازدید کرد.

به‌گزارش میراث‌آریا و به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل، حسن محمدی ادیب عصر روز شنبه 10 دی ماه 1401 و در اولین روز کاری خود به عنوان مدیرکل میراث‌فرهنگی استان اردبیل از مجموعه پایگاه جهانی شیخ صفی‌الدین اردبیلی بازدید کرد.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل در این بازدید گفت: مجموعه پایگاه جهانی شیخ صفی‌الدین اردبیلی از مهم‌ترین گنجینه‌های میراث‌فرهنگی استان است و حفظ و نگهداری از آن در اولویت اول اداره‌کل میراث‌فرهنگی استان قرار دارد.

او تاکید کرد: وجود یک پایگاه جهانی در حد مجموعه شیخ صفی‌الدین اردبیلی در استان پتانسیل بزرگی در حوزه فرهنگی و البته در حوزه گردشگری است که باید بیشترین و بهترین استفاده را از این ظرفیت داشته باشیم.

مدیرکل میراث‌فرهنگی استان اردبیل با همراهی مدیر پایگاه جهانی شیخ صفی‌الدین اردبیلی، مدیر موزه‌های استان و فرمانده یگان حفاظت میراث‌فرهنگی ضمن بازدید از مجموعه ثبت جهانی شیخ صفی در جریان چگونگی حفظ و نگهداری این مجموعه قرار گرفت.

انتهای پیام/

انتهای پیام/

کد خبر 1401101129281

برچسب‌ها