معرفی ویژه ظرفیت‌های سمنان در نمایشگاه بین‌المللی گردشگری

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان سمنان از معرفی ویژه ظرفیت‌های استان سمنان در شانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع‌دستی تهران خبر داد.

به‌گزارش میراث آریا به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان سمنان، امیر کرم‌زاده روز یکشنبه 11 دی‌ماه 1401 در جلسه هماهنگی نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع‌دستی تهران گفت: این نمایشگاه فرصت بسیار مناسبی برای معرفی هرچه بیشتر ظرفیت‌های استان در حوزه‌های گردشگری، صنایع‌دستی، میراث فرهنگی، سرمایه‌گذاری و ... است.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان سمنان افزود: معرفی ظرفیت‌های استان با بهره‌گیری از نرم‌افزار، اپلیکیشن و روش‌های نوین اطلاع‌رسانی برگزاری نشست با سرمایه‌گذاران بخش خصوصی و ... از برنامه‌های این اداره کل در نمایشگاه است.

کرم زاده گفت: با توجه به انتخاب سمنان به‌عنوان نماینده ایران در ائتلاف عضو شهرهای جاده ابریشم، معرفی این ظرفیت استان در شانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع‌دستی تهران زمینه‌ساز تبیین حوزه‌های فرهنگی، تجاری، اقتصادی، گردشگری و میراث‌فرهنگی استان است.

او افزود: حضور در این نمایشگاه با رویکرد استان محوری است و تمامی دستگاه‌های اجرایی و بخش خصوصی برای معرفی استان در حوزه‌های مختلف باید تلاش کنند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری سمنان نیز در این جلسه بر استفاده از ظرفیت نمایشگاه برای معرفی جاذبه‌های گردشگری، تاریخی و صنایع‌دستی استان تأکید کرد و گفت: معرفی هرچه بیشتر استان در این نمایشگاه نیاز به مشارکت سایر دستگاه‌های اجرایی، شهرداری‌ها و فرمانداری‌ها دارد.

محمد حمیدی افزود: با توجه به اینکه این نمایشگاه هرساله مورد استقبال و بازدید افراد زیادی قرار می‌گیرد، می‌توان از این فرصت برای فراهم کردن زمینه رشد گردشگری استان و معرفی ظرفیت‌های گردشگری صنعتی و توریسم سلامت بهره‌برداری کرد.

شانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع‌دستی تهران از تاریخ 18 لغایت 21 بهمن‌ماه سال جاری در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

انتهای پیام/

کد خبر 14011011863669

برچسب‌ها