شمارش معکوس برای افتتاح نخستین پارک آبی جنوب کشور در یاسوج

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کهگیلویه و بویراحمد از آغاز شمارش معکوس برای افتتاح نخستین پارک آبی جنوب کشور در مرکز استان خبر داد.

به گزارش میراث‌آریا به نقل از روابط عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کهگیلویه و بویراحمد سعید طالبی پور روز شنبه 12 دی‌ماه 1401، اظهار کرد: اجرای پروژه پارک آبی از تاریخ ۳۰ خردادماه ۹۵ آغاز و تاکنون مبلغ ۲۱.۵ میلیارد تومان تسهیلات از منابع صندوق توسعه ملی از طریق بانک گردشگری دریافت کرده است.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: آیت پروژه به دلیل تورم ناشی از تحریم‌های ظالمانه، با پیشرفت فیزیکی ۹۰ درصد به مدت سه سال نیمه‌کاره مانده بود که در دولت سیزدهم، با توجه به اهمیت طرح مذکور تسهیلاتی به مبلغ ۱۳ میلیارد تومان از محل تسهیلات بند الف تبصره ۱۸ قانون بودجه سال ۱۴۰۰ بخش گردشگری برای تکمیل پروژه منظور شده است.

طالبی پور تصریح کرد: با اختصاص این اعتبار در آینده نزدیک شاهد افتتاح کامل این طرح بزرگ سرمایه‌گذاری گردشگری در مرکز استان خواهیم بود.

او تصریح کرد: پارک آبی یاسوج در فضایی به مساحت سه هزار و ۷۰۰ مترمربع در شهر یاسوج مرکز کهگیلویه و بویراحمد با پیش‌بینی مواردی از جمله استخر شنا، استخر بچه‌ها، استخر درمانی، وان نمک، سالن ماساژ، رودخانه آرام و انواع سرسره‌های آبی در حال ساخت است.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: اشتغال موجود پارک آبی یاسوج ۶۰ نفر در حین اجرای پروژه و میزان اشتغال در زمان بهره‌برداری ۸۵ نفر است.

انتهای پیام/

انتهای پیام/

کد خبر 14011013400503

برچسب‌ها