توزیع 6هزار اقلام تبلیغاتی معرفی استان کرمان در بین زائران شهید حاج قاسم سلیمانی

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان کرمان از توزیع بیش از 6هزار اقلام تبلیغاتی معرفی ظرفیت‌های تاریخی، طبیعی و مذهبی این استان و همچنین بروشورهای زندگینامه شهید حاج قاسم سلیمانی خبر داد.

به‌گزارش میراث‌آریا و‌ به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان کرمان، فریدون فعالی سه‌شنبه 13 دی‌ماه 1401 اظهار کرد: با توجه به آغاز دهه مقاومت از 8 تا 18 دی‌ماه سالجاری، پیش‌بینی حضور حداکثری زائران شهید حاج قاسم سلیمانی برای زیارت مرقد مطهر این شهید بزرگوار می‌شد که در این راستا بیش از شش اقلام تبلیغاتی آماده و در بین زائران توزیع شده است.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان کرمان افزود: وجود مزار مطهر شهید حاج قاسم سلیمانی فرصت مناسبی برای ارتقای گردشگری مقاومت در این استان است که حضور خیل عظیمی از زائران در چند روز اخیر می‌تواند دلیلی بر این ادعا باشد.

او ادامه داد: می‌طلبد برای توسعه گردشگری مقاومت در کرمان همه دست‌اندرکاران و به خصوص سرمایه‌گذاران برای ساخت مراکز اقامتی، رفاهی و خدماتی آستین همت را بالا بزنند و به توسعه اقتصادی این استان کمک کنند.

فعالی با اشاره به اینکه طی روزهای اخیر ظرفیت مراکز اقامتی تحت پوشش این اداره‌کل به 92درصد هم رسید، خاطرنشان کرد: در کنار خدمات اقامتی که به زائران داده می‌شود خوشبختانه توانستیم خدمات دیگری نیز به صورت رایگان ارائه کنیم.

انتهای پیام/

انتهای پیام/

کد خبر 14011013459281

برچسب‌ها