معرفی ویژه ظرفیت‌های زنجان در نمایشگاه بین‌المللی گردشگری

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان زنجان از معرفی ویژه ظرفیت‌های استان زنجان در شانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع‌دستی تهران خبر داد.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان زنجان، سید سعید صفوی ظهر روز سه‌شنبه 13 دی‌ماه ۱۴۰۱ گفت: نشست هماهنگی تدوین بسته‌ها و فرصت‌های سرمایه‌گذاری گردشگری، در شانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری به ریاست مرتضی شهامی، معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار زنجان و با حضور جمعی از مدیران ذی‌ربط و نیز شهرداران از مناطق مختلف استان با هدف آمادگی بیشتر و حضور توانمند در این نمایشگاه، در استانداری زنجان برگزار شد.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان زنجان افزود: این نمایشگاه فرصت بسیار مناسبی برای معرفی هرچه بیشتر ظرفیت‌های استان در حوزه‌های میراث‌فرهنگی، گردشگری، صنایع‌دستی، سرمایه‌گذاری و ... است.

او  بر استفاده از ظرفیت نمایشگاه برای معرفی جاذبه‌های گردشگری، تاریخی و صنایع‌دستی استان تأکید کرد و گفت: معرفی هرچه بیشتر استان در این نمایشگاه نیاز به مشارکت سایر دستگاه‌های اجرایی به‌ویژه تمامی شهرداری‌ها و فرمانداری‌ها دارد. این نمایشگاه محل مناسبی برای آشنایی فعالان گردشگری و طرح‌ها و ایده‌های نو در زمینه ایجاد تأسیسات و نحوه ارائه خدمات و ایجاد فضای مناسب برای توسعه صنعت گردشگری است.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان زنجان افزود: اولویت حضور زنجان در این نمایشگاه معرفی ظرفیت‌های غنی منطقه تاریخی سلطانیه، معرفی زنجان به‌عنوان شهر جهانی ملیله، ارائه و معرفی محصولات صنایع‌دستی بومی استان، معرفی توانمندی‌های دیگر استان ازجمله غذاهای محلی، توانمندی‌های گردشگری سلامت، الکترونیکی، کشاورزی و… استان خواهد بود.

تاثیر حضور در نمایشگاه بین المللی گردشگری  در رشد استان زنجان

مرتضی شهامی در جلسه هماهنگی نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع‌دستی تهران افزود: معرفی ظرفیت‌های استان با بهره‌گیری از نرم‌افزار، اپلیکیشن و روش‌های نوین اطلاع‌رسانی برگزاری نشست با سرمایه‌گذاران بخش خصوصی و ... از برنامه‌های این اداره‌کل در شانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری است.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار زنجان،  با اشاره به اینکه، دنبال این هستم که با یک کار ویژه، استان زنجان را در این نمایشگاه به‌طور ویژه معرفی کنیم، گفت: حضور در شانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری تهران باید تأثیر بسزایی در رشد و پیشرفت استان زنجان داشته باشد. مطمئن هستیم که نمایشگاه امسال می‌تواند نتایج خوبی را برای هر حوزه گردشگری برای استان زنجان به دنبال داشته باشد.

او افزود: حضور در این نمایشگاه با رویکرد استان محوری است و تمامی دستگاه‌های اجرایی و بخش خصوصی برای معرفی استان در حوزه‌های مختلف باید تلاش کنند.

همچنین در این جلسه تمامی شهرداران و مدیران دستگاههای ذیربط نظرات خود را برای حضور در این نمایشگاه اعلام کردند.

انتهای پیام/

انتهای پیام/

کد خبر 14011013931727

برچسب‌ها