کارگاه طراحی مدل کسب‌وکار صنایع‌دستی در کاشان برگزار شد

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کاشان از برگزاری کارگاه طراحی مدل کسب‌وکار برای تولیدکنندگان صنایع‌دستی در این شهرستان خبر داد.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اصفهان، احمد دانایی‌نیا امروز 14 دی‌ماه سال 1401، با اعلام این خبر گفت: این کارگاه آموزشی با محوریت توانمندی و توسعه کسب‌وکارهای صنایع‌دستی توسط معاونت صنایع‌دستی شهرستان و با همکاری شرکت خدمات کسب‌وکار بوم بین برگزار شد.

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کاشان ادامه داد: با توجه به اینکه آموزش رکن اصلی توسعه و ترویج صنایع‌دستی است، این کارگاه آموزشی به مدت 10 ساعت برگزار شد که با استقبال گسترده هنرمندان و تولیدکنندگان صنایع‌دستی شهرستان روبرو بود.

دانایی‌نیا تصریح کرد: این دوره آموزشی شامل مبانی کسب‌وکار مرتبط با صنایع‌دستی و آشنایی با مدل هال کسب‌وکار بود که علاوه بر آموزش این موارد، توانمندی شرکت‌کنندگان نیز موردبررسی قرار گرفت.

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کاشان گفت: با توجه به تنوع رشته‌های صنایع‌دستی در سطح کاشان و استقبال هنرمندان و تولیدکنندگان صنایع‌دستی، این دوره‌های آموزشی با توجه به برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده به‌زودی در سطوح مختلف برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

انتهای پیام/

کد خبر 1401101423168

برچسب‌ها