هتل بوتیک ایده‌آل اردبیل افتتاح شد

هتل بوتیک ایده‌آل در شهر اردبیل و با حضور معاون گردشگری وزارت میراث‌فرهنگی و مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل افتتاح شد.

به گزارش میراث‌آریا و به نقل از روابط‌عمومی اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل، عصر امروز ۱۵ دی ماه ۱۴۰۱ هتل بوتیک ایده‌آل در شهر اردبیل، با حضور علی اصغر شالبافیان معاون گردشگری کشور و حسن محمدی ادیب مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل افتتاح شد.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و‌ صنایع‌دستی استان اردبیل در مراسم افتتاح این هتل گفت: هتل بوتیک ایده‌آل با ظرفیت ۲۱ اتاق و ۶۵ تخت اقامتی در مرکز شهر اردبیل و در دل بافت تاریخی به بهره برداری رسید که ظرفیت مهمی به واحدهای اقامتی استان اضافه می‌کند.

حسن محمدی ادیب افزود: این هتل در چهار طبقه شامل زیر زمین به عنوان پارکینگ، همکف به عنوان لابی و دو طبقه فوقانی به عنوان اتاق‌های اقامتی و در زیربنای ۱۳۵۰ مترمربعی تاسیس شده است.

او تاکید کرد: اعتبار هزینه شده از سوی بخش خصوصی برای تاسیس این هتل ۱۵۰ میلیارد ریال است که قسمتی از آن تسهیلات حمایتی است و این پروژه اشتغال‌زایی ۱۰ نفری را به همراه دارد.

انتهای پیام/

انتهای پیام/

کد خبر 14011015292753

برچسب‌ها