همکاری شهرداری اردبیل و اداره‌کل میراث‌فرهنگی در نمایشگاه گردشگری تهران

شهردار اردبیل در جلسه با مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل از حضور شهرداری در نمایشگاه گردشگری تهران خبر داد.

به گزارش میراث آریا و به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل، محمود صفری امروز 18 دی ماه 1401 در جلسه با مدیرکل میراث‌فرهنگی استان اردبیل گفت: شهرداری اردبیل با تمام توان و به منظور معرفی جاذبه‌های شهری در نمایشگاه گردشگری تهران حضور پیدا می‌کند.

شهردار اردبیل افزود: مجموعه شهرداری با توجه به شروع رویداد اردبیل 2023 پایتخت گردشگری کشورهای عضو اکو در آماده کردن شهر برای این رویداد و اتمام پروژه‌های عمرانی عزم جدی دارد.

او تاکید کرد: سامان‌دهی وانت‌های میوه فروشی مستقر در خیابان‌های شهر یکی از برنامه‌های شهرداری برای بهبود منظر شهری است که در این راستا برنامه جدی داریم و محل‌هایی را برای این مورد در نظر گرفته‌ایم که باید با گذر زمان این موضوع رفع شود.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل نیز در این جلسه گفت: نمایشگاه گردشگری تهران فرصت مناسبی برای معرفی ظرفیت‌های استان است که با توجه به شروع رویداد اردبیل 2023 حضور شهرداری اردبیل در این نمایشگاه ضروری است.

حسن محمدی ادیب افزود: تعامل شهرداری‌ها با اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی می‌تواند در رونق گردشگری استان تاثیر بسزایی داشته باشد که معرفی پتانسیل‌ها و جاذبه‌های شهرها مهم‌ترین اتفاق ممکن در این راستا است.

انتهای پیام/

کد خبر 14011018292427

برچسب‌ها