حضور سرمایه‌گذاران بخش خصوصی چهارمحال و بختیاری در نمایشگاه بین‌المللی گردشگری

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی چهارمحال و بختیاری گفت: سرمایه‌گذاران بخش خصوصی حوزه گردشگری این استان در شانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری ایران به‌میزبانی تهران حضور پیدا می‌کنند.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی چهارمحال و بختیاری، علیرضا جیلان روز یکشنبه 18 دی‌ماه 1401 در نشست با کارشناسان سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان تأکید کرد: در این راستا بسته‌های سرمایه‌گذاری حوزه‍‌های زیرمجموعه میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی چهارمحال و بختیاری به‌ویژه در بخش گردشگری برای ارائه به سرمایه‌گذاران تهیه و تدوین می‌شود.

او افزود: شانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری ایران به‌میزبانی تهران فرصت مطلوب و مناسبی برای ارائه قابلیت‌های سرمایه‌گذاری حوزه گردشگری چهارمحال و بختیاری به سرمایه‌گذاران خصوصی، نیمه‌دولتی و دولتی این بخش به‌شمار می‌رود.

جیلان تصریح کرد: در شانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری ایران به‌میزبانی تهران 200 مترمربع فضا برای غرفه میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی چهارمحال و بختیاری در نظر گرفته شده است.

او یادآور شد: در این غرفه انواع میزهای خوراک‌های سنتی، سوغات، معرفی مناطق گردشگری و بسته‌های سرمایه‌گذاری به شرکت‌کنندگان و سرمایه‌گذاران ارائه می‌شود.

انتهای پیام/

انتهای پیام/

کد خبر 14011018748673

برچسب‌ها