پیست‌های اسکی اردبیل آماده ارائه خدمات به علاقه‌مندان است

سرپرست معاونت گردشگری اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل از آمادگی پیست‌های اسکی استان برای پذیرایی از علاقه‌مندان و گردشگران خبر داد.

به گزارش میراث آریا و به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل، یحیی نجارقابل امروز 19 دی ماه 1401 گفت: با بارش برف در روزهای اخیر پیست‌های اسکی آلوارس و اوجور در شهرستان سرعین آماده خدمات رسانی به هم ‌استانی‌ها و گردشگران هستند.

سرپرست معاونت گردشگری اداره کل میراث‌فرهنگی استان اردبیل افزود: در صورت تداوم بارش‌ برف، روز جهانی برف مصادف با اول بهمن ماه با همکاری اداره کل ورزش و جوانان و هیات اسکی، جشنواره ورزش‌های زمستانی در منطقه آلوارس سرعین برگزار خواهد شد.

او تاکید کرد: پیست اسکی اندبیل شهرستان خلخال نیز در صورت بارش برف، شاهد برگزاری جشنواره تندیس‌ها یا آدمک‌های برفی خواهد بود و زیرساخت‌های این پیست نیز در حال تکمیل است و در آینده، نقش بزرگتری در توسعه گردشگری زمستانی استان ایفا خواهد کرد.

نجارقابل در تشریح نقاط پربازدید استان اردبیل در فصل زمستان گفت: شهرستان سرعین با داشتن مراکز آب‌درمانی و آب گرم متعدد، از مناطق پربازدید استان در زمستان است و شهرستان مشگین شهر در دامنه سبلان نیز با دارا بودن ۱۰ مرکز آبدرمانی از نقاط پربازدید و پرمسافر در فصول سرد سال است به طوری که اکوکمپ درنا در مشگین شهر، در زمستان سال گذشته اکثر مواقع ۱۰۰ درصد اشغال شده بود.

سرپرست معاونت گردشگری اداره کل میراث‌فرهنگی اردبیل با اعلام اینکه بعد از ۲ سال رکود گردشگری در دوران شیوع کرونا، شاهد رونق در گردشگری استان اردبیل هستیم، گفت: رویداد اردبیل ۲۰۲۳ که این شهر را در این سال میلادی به عنوان پایتخت گردشگری کشورهای عضو سازمان اکو معرفی می‌کند، عاملی برای توسعه و رونق گردشگری در استان اردبیل است و در این راستا برنامه‌های مختلفی برگزار شده و خواهد شد.

انتهای پیام/

انتهای پیام/

کد خبر 1401101929265

برچسب‌ها