لزوم هم‌افزایی دستگاه‌ها برای میزبانی از مسافران نوروزی کنارک سیستان و بلوچستان

فرماندار کنارک بر هم‌افزایی دستگاه‌ها برای میزبانی شایسته از مسافران نوروزی در این شهرستان تاکید کرد.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی سیستان و بلوچستان، نخستین جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر نوروز ۱۴۰۲، ۲۶ دی‌ماه ۱۴۰۱ با هدف بررسی ارائه خدمات به مسافران در ایام نوروز به ریاست عبدالغفور حوت فرماندار کنارک و با حضور مدیران اجرایی دستگاه‌ها و روسای کمیته عضو ستاد در محل فرمانداری شهرستان برگزار شد.

عبدالغفور حوت فرماندار و رئیس ستاد اجرایی خدمات سفر شهرستان کنارک در این جلسه اظهار کرد: در ایام نوروز شاهد تقاضای سفر بیشتری از سوی گردشگران به مقاصد گردشگری هستیم که باید با اهتمام جدی کمیته‌ها و هم‌افزایی دستگاه‌های ذی‌ربط آمادگی لازم برای پذیرش میهمانان و مسافران نوروزی در شهرستان وجود داشته باشد.

او با تاکید بر زیباسازی شهر و روستاهای هدف گردشگری گفت: تمامی اعضای ستاد سفر شهرستان در ایام تعطیلات نوروز آمادگی کامل برای خدمات‌رسانی به گردشگران را داشته باشند. 

فرماندار کنارک در پایان بر پاکسازی و نظافت مناطق شهری، روستایی، نصب علایم و بنرهای راهنمایی در این مناطق، آمادگی دهیاری‌ها و شهرداری تاکید کرد. 

میرزایی رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کنارک و دبیر ستاد اجرایی خدمات سفر شهرستان نیز با ارائه شرح وظایف کمیته‌های ستاد خدمات سفر به لزوم استفاده از تجارب کسب ‌شده برای برنامه‌ریزی در آینده برای رسیدن به اهداف و استقبال از گردشگران ورودی به شهرستان تاکید کرد.

در پایان جلسه کمیته‌های تخصصی در قالب کمیته‌های ارزیابی عملکرد، برنامه‌ریزی و آمار، اطلاع‌رسانی و تبلیغات فرهنگی، فرهنگی و اجتماعی، هماهنگی امور شهرداری‌ها و بخشداری‌ها، خدمات امنیتی انتظامی، حمل و نقل و نظارت بر واحدهای بین‌راهی، خدمات بهداشتی سلامت، خدمات امداد و نجات، خدمات اسکان و رفاه، نظارت و تنظیم بازار تشکیل و مقرر شد نسبت به برگزاری جلسات تخصصی و اعلام برنامه‌های خود به دبیرخانه ستاد اقدام کنند.

انتهای پیام/

انتهای پیام/

کد خبر 14011026309101

برچسب‌ها