صدور 6 مجوز ایجاد در حوزه گردشگری کهگیلویه و بویراحمد

معاون گردشگری و سرمایه‌گذاری کهگیلویه و بویراحمد از صدور 6 مجوز ایجاد برای توسعه زیرساخت‌های گردشگری در نقاط مختلف استان خبر داد.

 به گزارش میراث‌آریا به نقل از روابط عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کهگیلویه و بویراحمد، فرشید کرمی امروز 27 دی‌ماه 1401 اظهار کرد: این مجوزها برای ایجاد مجتمع‌های خدمات گردشگری، بوم‌گردی و اردوگاه گردشگری در شهرستان‌های بویراحمد، دنا و کهگیلویه صادر شده است.

معاون گردشگری و سرمایه‌گذاری کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه هدف اصلی ایجاد و توسعه این نوع زیرساخت‌ها رسیدن به توسعه‌ پایدار است، افزود: ایجاد تأسیسات گردشگری در استان بخصوص در روستاهای هدف گردشگری علاوه بر جذب گردشگر و فراهم کردن محیط شاد و ایمن برای آن‌ها، موجب ایجاد درآمد برای روستاییان و جلوگیری از مهاجرت آنان به شهر‌ها می‌شود.

کرمی افزود: در صورت گسترش اقامتگاه‌های بوم‌گردی، فرهنگ مهمان‌نوازی، احترام به طبیعت، مراسم‌های آیینی، لباس‌های سنتی و همچنین سبک‌های متنوع زندگی در مناطق متفاوت استان به گردشگران نشان داده می‌شود.

او بیان کرد: حمایت از سرمایه‌گذاران بخش خصوصی در راستای توسعه زیرساخت‌های گردشگری از برنامه‌های مهم این معاونت در نقاط مختلف کهگیلویه و بویراحمد است.

انتهای پیام/

انتهای پیام/

کد خبر 14011027400561

برچسب‌ها