برندسازی نقش مهمی در معرفی استان سمنان و جذب گردشگر دارد

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان سمنان برندسازی را دارای نقش مهمی در معرفی استان و جذب گردشگر دانست.

به‌گزارش میراث آریا به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان سمنان، امیر کرم‌زاده روز سه‌شنبه 27 دی‌ماه 1401 در جلسه هم‌اندیشی توسعه گردشگری استان با اشاره به اینکه  پس از تأسیس ائتلاف شهرهای جاده ابریشم توسط کشور چین و اعلام به ایران برای معرفی یکی از شهرهای ایران به ‌عنوان نماینده تمامی شهرهای کشور و عضو موسسه ائتلاف شهرهای جاده ابریشم، استان‌ها و شهرهایی که در مسیر جاده ابریشم بودند تقاضای عضویت در این ائتلاف را داشتند، گفت: شهر سمنان به دلیل اینکه ظرفیت‌های گردشگری فراوانی دارد و برنامه جامعی نیز به‌عنوان نماینده ایران در این ائتلاف ارائه کرده است، انتخاب و معرفی شد.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان سمنان گفت: انتخاب سمنان به عنوان یکی از شهرهای جاده ابریشم تأثیر بسزایی در برند سازی و معرفی هرچه بیشتر استان دارد.

کرم‌زاده افزود: فرهنگ‌سازی در تأسیسات گردشگری و اماکنی که با گردشگران در ارتباط هستند و استانداردسازی تأسیسات گردشگری و حضور سرمایه‌گذاران خارجی در استان تأثیر مهمی در معرفی استان و جذب گردشگر دارد.

او گفت: تعریف رویدادهای گردشگری و اجرایی شده این رویدادها با همکاری سایر دستگاه‌های اجرایی در معرفی استان و جذب گردشگر تأثیرگذار است.

دستیار ویژه مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان سمنان نیز در این جلسه گفت: تعیین یک شعار بر اساس شاخصه‌های استان در برندسازی و معرفی هرچه بهتر استان نقش مؤثری دارد.

مریم سلمانیان با اشاره به اینکه استان سمنان دارای جاذبه‌های تاریخی و طبیعی فراوانی است و تعیین نماد در شناخته شدن استان تأثیرگذار است، افزود: ایجاد کمپین‌های حمایتی برای تبلیغات گسترده در زمینه حمایت از توانمندی‌های گردشگری می‌تواند گامی مؤثر در این امر باشد.

انتهای پیام/

انتهای پیام/

کد خبر 14011027863600

برچسب‌ها