پذیرایی رایگان هتل‌های مشهد  از مسافران جامانده از قطار

رئیس جامعه حرفه‌ای هتل‌داران خراسان رضوی گفت: مشارکت داوطلبانه و خودجوش هتل‌داران مشهد، ۷۰۰ نفر شب اقامت رایگان مسافران جامانده از قطار به دلیل برودت هوا و یخبندان را در این کلانشهر محقق کرد.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان رضوی، سید محمود مادرشاهیان امروز پنجشنبه 29 دی‌ماه 1401 با اعلام این خبر گفت: تبعات ناشی از برودت هوا و یخبندان در استان خراسان رضوی به گونه‌ای بود که موجب لغو تعداد زیادی از قطارهای مسافربری و مشکل آفرینی برای اقامت مسافران و تبعات تحمیلی اقتصادی شد که با هدف ارائه خدمات به زائران و مسافران، هتل‌داران استان آمادگی برای میزبانی رایگان این گروه را اعلام کردند.

رئیس جامعه حرفه‌ای هتل‌داران خراسان رضوی ادامه داد: در مجموع ۲۳۰ مسافر در این مدت در هتل‌ها اقامت کردند که تا صبح روز چهارشنبه 28 دی  ۵۰ نفر از مسافران باقی مانده بودند که با فراهم شدن امکان سفر با قطار برای این تعداد، اقامت در این بخش تا پایان شب گذشته تمام شد.

رئیس جامعه حرفه‌ای هتل‌داران خراسان رضوی تصریح کرد: همراهی هتل‌داران در جریان سرمای اخیر در اقامت مسافران، میزبانی شایسته، استفاده از سوخت جایگزین و کاهش مصرف انرژی با هدف حمایت از مردم در این مدت شایسته قدردانی است.

در حال حاضر ۲۶۷ هتل یک تا پنج ستاره در خراسان رضوی فعالیت دارد.

انتهای پیام/

انتهای پیام/

کد خبر 14011029770333

برچسب‌ها