شرایط سرمایه‌گذاری در دریاچه شهید غفاری پارس‌آباد بررسی شد

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل گفت: با همراهی شرکت آب منطقه‌ای و شرکت کشت و صنعت مغان مانعی برای سرمایه‌گذاری در دریاچه شهید غفاری پارس‌آباد وجود ندارد.

به گزارش میراث آریا به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل، حسن محمدی ادیب امروز 6 بهمن ماه 1401 در جلسه با فرماندار پارس آباد گفت: با همراهی شرکت آب منطقه‌ای و شرکت کشت و صنعت مغان مانعی برای سرمایه‌گذاری در دریاچه شهید غفاری پارس‌آباد وجود ندارد.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل افزود: درصورتی که سرمایه‌گذاری در محدوده دریاچه شهیدغفاری پارس‌آباد آغاز شود ما تلاش می‌کنیم با تامین اعتبار در سال جدید زیرساخت این منطقه نمونه گردشگری را تکمیل کنیم.

او تاکید کرد: زیرسازی رینگ دور دریاچه شهید غفاری قبلا انجام شده است و در ادامه آسفالت و روشنایی این مسیر در دستور کار است.

محمدی ادیب ادامه داد: با توجه به تفاهمنامه موجود بین وزارت میراث‌فرهنگی و وزارت نیرو مشکلی از طرف آب منطقه‌ای برای واگذاری این محدوده وجود ندارد و تمامی ظرفیت‌های آبی استان که قابلیت سرمایه‌گذاری دارند به صورت استیجاری بلندمدت به سرمایه‌گذار واگذار می‌شود.

انتهای پیام/

انتهای پیام/

کد خبر 14011106292405

برچسب‌ها