رونق گردشگری اقتصاد چهارمحال و بختیاری را متحول می‌کند

سرپرست معاونت گردشگری و سرمایه‌گذاری اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی چهارمحال و بختیاری گفت: رونق گردشگری اقتصادی وضعیت حوزه‌های مختلف این استان را متحول خواهد کرد.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی چهارمحال و بختیاری، مرتضی محمدیان دهکُردی روز شنبه هشتم بهمن‌ماه 1401 در نشست با تعدادی از فعالان حوزه گردشگری تأکید کرد: در دولت سیزدهم برنامه‌های مرتبط با گردشگری اقتصادی در این استان پیش‌بینی شده است.

او افزود: توجه به حوزه گردشگری به‌عنوان مهم‌ترین مزیت چهارمحال و بختیاری و تقویت زیرساخت‌های این بخش می‌تواند در روند توسعه همه‌جانبه این استان نقش‌آفرینی کند.

محمدیان تصریح کرد: ارتقای کمی و کیفی حوزه گردشگری در رونق اقتصادی، اشتغال‌زایی، کاهش نرخ بیکاری، جلوگیری از مهاجرت‌های بی‌رویه و مهاجرت معکوس از شهرها به روستاها تأثیرگذار است.

او یادآور شد: اختصاص اعتبارات قابل‌توجه به حوزه گردشگری چهارمحال و بختیاری در سفر رییس‌جمهور به این استان از مهم‌ترین مصوبات هیات وزیران برای توسعه بخش گردشگری بام ایران به‌شمار می‌رود.

محمدیان اضافه کرد: در همین راستا جذب سریع‌تر این اعتبارات می‌تواند به تکمیل زیرساخت‌های بخش گردشگری و ارتقای جاذبه‌های چهارمحال و بختیاری کمک کند.

انتهای پیام/

انتهای پیام/

کد خبر 14011108748290

برچسب‌ها