جذب ۴۰ میلیارد ریال اعتبار برای سامان‌دهی چشمه آبگرم ایوب

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان شمالی از جذب ۴۰ میلیارد ریال اعتبار برای سامان‌دهی چشمه آب گرم ایوب نبی در شهرستان بجنورد خبر داد.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان شمالی؛ علی مستوفیان چهارشنبه ۸ بهمن ۱۴۰۱ با اعلام این خبر تأکید کرد: با پیگیری‌های صورت‌گرفته ۴۰ میلیارد ریال اعتبار از مصوبات سفر رئیس‌جمهوری به خراسان شمالی برای سامان‌دهی چشمه آبگرم ایوب پیغمبر اختصاص داده شد.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان شمالی افزود: با جذب این اعتبار در مرحله اول تأمین آب شرب بهداشتی برای مسافران و زائران ورودی به استان و تکمیل تأسیسات مورد نیاز خدمات گردشگران از جمله سامان‌دهی محوطه، احداث سکو و آلاچیق و سرویس بهداشتی و بهسازی استخرها در دستور این کار قرار گرفت.

مستوفیان گفت: با پیش‌بینی طرح‌های توسعه‌ای و ایجاد زیرساخت‌های لازم و متقابلاً جذب زائران و گردشگران، اقتصاد جوامع محلی در منطقه ایوب پیغمبر توسعه خواهد یافت.

او خاطرنشان کرد: با همکاری اداره کل اوقاف و امور خیریه استان و هیئت‌امنای امامزاده ایوب پیغمبر، علاوه بر ایجاد زیرساخت‌های لازم برای ارائه خدمات مطلوب به مسافران و زائران در مرحله بعد با سرمایه‌گذاری و اشتغال پایدار در منطقه بخشی از اشتغال روستاهای اطراف و رشد اقتصادی منطقه را به دنبال خواهد داشت.

انتهای پیام/

انتهای پیام/

کد خبر 1401110886216

برچسب‌ها