نمایشگاه بین‌المللی گردشگری تریبون معرفی استان همدان است

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی همدان در جلسه اتاق فکر گردشگری استان همدان گفت: برون سپاری اجرا و ارائه برنامه‌های متعدد همچون رویدادها و برپایی نمایشگاه‌ها از بخش دولتی به بخش خصوصی می‌‎تواند فعالان حوزه گردشگری را ذی‌نفع کند.

به گزارش میراث‌آریا به نقل از روابط عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی همدان، محسن معصوم علیزاده، یکشنبه 9 بهمن ماه با عنوان این مطلب گفت: توان فکری در ارائه خلاقانه ایده‌ها می تواند راهکار مطلوبی در ایجاد تکاپو در حوزه گردشگری باشد.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی همدان در جلسه اتاق فکر گردشگری استان همدان با اشاره به حضور متمایز همدان در نمایشگاه گردشگری سال 1401 به عنوان یک رویداد مهم در این حوزه گفت: امسال تلاش خواهیم کرد در کنار ارگان‌های مرتبط به ویژه شهرداری، توانمندی گردشگری استان را در راستای جذب گردشگر برای مخاطبان نمایشگاه در عرصه ملی به نمایش بگذاریم.

او به اهمیت حضور همدان با شعار معرفی استان با پرونده ثبت جهانی تاکید کرد و افزود: بر این باوریم نمایشگاه پیش روی می‌تواند تریبونی مطمئن برای معرفی استان همدان باشد چرا که مخاطب این رویداد از جنس میراث‌فرهنگی ، گردشگری و صنایع‌دستی است.

معصوم علیزاده تعامل تبلیغات با استان‌های غربی را برای تعیین مسیر در تبلیغات گردشگری همدان از ضروریات دانست و گفت: از فضای اطلاع رسانی باید به نفع معرفی توانمندی‌های همدان بهره‌مند شویم.

اوگفت: استان محور بودن و سرمایه‌گذاری از رویکردهای اصلی نمایشگاه امسال است و باید از فرصت نمایشگاه برای سرمایه‌گذاری استفاده کنیم. البته برای تحقق این موضوع، ارگان‌هایی همچون  شهرداری‌ها اگر مشارکت جدی در این زمینه داشته باشند می‌توانیم نتیجه مطلوبی به دست آوریم.

نمایشگاه گردشگری تهران ۱۴۰۱، از تاریخ 18 بهمن ماه (سه شنبه) لغایت ۲۱ بهمن ماه (جمعه)  از ساعت ۸ صبح تا 15 با حضور آژانس‌های مسافرتی، شرکت‌های هواپیمایی، مدیران هتل، صنایع بوم گردی به عنوان اصلی‌ترین حاضران غرفه داری نمایشگاه میزبان علاقمندان خواهند بود.

انتهای پیام/

کد خبر 14011109889201

برچسب‌ها