برنامه‌ریزی برای برپایی نمایشگاه نوروزی داشته‌های فرهنگی در باغملک

سرپرست اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی باغملک با اشاره به برگزاری اولین جلسه ستاد خدمات سفر نوروز 1402 گفت: در این نشست بنا شد، در ایام نوروز نمایشگاهی از ظرفیت‌ها و داشته‌های فرهنگی صنعتگران فعال در باغملک دایر شود.

به‌گزارش میراث‌آریا به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خوزستان، محمد محمدعلی‌نژاد دهم بهمن‌ماه 1401 اظهار کرد: به‌منظور مدیریت صحیح و برنامه‌ریزی برای استقبال از مهمانان و ایجاد شرایط مناسب برای رفاه هرچه بهتر مردم در تعطیلات پایان سال، اولین جلسه هماهنگی ستاد اجرایی خدمات سفر نوروز 1402 باغملک با حضور فرماندار، شهردار و مدیران دیگر ادارات برگزار شد.

سرپرست اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی باغملک ادامه داد: در این نشست، پس از معرفی مسئولان کمیته‌های ده‌گانه و شرح وظایف این کمیته‌ها، همه ادارات و ارگان‌های خدماتی برای ارائه خدمات‌دهی هرچه بهتر به مسافران نوروزی و کاروان‌های راهیان نور در جریان برنامه‌ها و کارهای محول قرار گرفتند.

او افزود: مقرر شد که در ایام نوروز نمایشگاهی از ظرفیت‌ها و داشته‌های فرهنگی صنعتگران فعال در باغملک دایر شود و مناطق گردشگرپذیر و اقامتگاه‌های موجود در منطقه نیز به‌منظور پذیرایی هرچه بهتر، شرایط خدمات‌دهی خود را پیش از آغاز تعطیلات بهبود بخشند.

محمدعلی‌نژاد عنوان کرد: چاپ بروشور، نظارت بر حسن انجام کار در محل‌های اسکان نوروزی، بازدید روزانه از اماکن تفریحی و گردشگری از دیگر مصوبات این نشست بود.

انتهای پیام/

انتهای پیام/

کد خبر 14011110478928

برچسب‌ها