حضور ویژه اردبیل در سالن شماره 40 نمایشگاه بین‌المللی گردشگری تهران

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل از حضور ویژه استان اردبیل در سالن شماره 40 نمایشگاه بین‌المللی گردشگری تهران خبر داد.

به گزارش میراث آریا و به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل، حسن محمدی ادیب امروز 11 بهمن ماه 1401 با حضور در برنامه زنده «تزه گون» شبکه سبلان گفت: استان اردبیل در نمایشگاه بین‌المللی گردشگری تهران که از 18 تا 21 بهمن ماه برگزار می‌شود در سال شماره 40 حضور ویژه‌ای خواهد داشت.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل افزود: با توجه به میزبانی اردبیل برای رویداد اردبیل 2023 پایتخت گردشگری کشورهای عضو اکو امسال یکی از اصلی‌ترین سالن‌های نمایشگاه بین‌المللی تهران به متراژ 710 مترمربع در اختیار استان است تا ظرفیت‌های گردشگری اردبیل در این سالن معرفی شود.

او تاکید کرد: با استفاده از تمام ظرفیت‌های موجود در این نمایشگاه حاضر خواهیم بود و شهرداری‌های استان، دستگاه‌های اجرایی، تاسیسات گردشگری، فعالان بخش خصوصی، سرمایه‌گذاران و فعالان حوزه‌های تخصصی گردشگری استان در این  نمایشگاه حاضر هستند.

محمدی ادیب ادامه داد: برگزاری مراسم افتتاحیه نمایشگاه نیز برعهده استان اردبیل است و همراه با مراسم افتتاحیه رویداد اردبیل 2023 در روز اول نمایشگاه هجدهم بهمن ماه برگزار خواهد شد.

مدیرکل میراث‌فرهنگی استان اردبیل همچنین با اشاره به سایر برنامه‌های این اداره کل در نمایشگاه گردشگری تهران، گفت: رونمایی از مستند ژئوتوریسم استان اردبیل و اطلس ژئوتوریسم استان، رونمایی از پوستر جشنواره بین‌المللی کوچ عشایر، نشست‌های B2B، نشست تخصصی دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری، همایش سرمایه‌گذاری و برنامه‌هایی از این دست برای نمایشگاه گردشگری تدارک دیده شده است.

انتهای پیام/

انتهای پیام/

کد خبر 14011111292530

برچسب‌ها