بهره‌برداری از 20 پروژه سرمایه‌گذاری گردشگری و صنایع‌دستی در خراسان رضوی/ زمینه اشتغال 161 نفر فراهم شد

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان رضوی گفت: 20 پروژه سرمایه‌گذاری گردشگری و صنایع‌دستی در استان هم‌زمان با دهه فجر با حضور وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی به صورت ویدئو کنفرانس افتتاح شد.

ببه گزارش میراث آریا به نقل از  روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان رضوی سید جواد موسوی امروز دوشنبه 17 بهمن ماه 1401 با اعلام این خبر افزود: این طرح‌ها شامل واحد‌های اقامتی مختلف، دفاتر خدمات مسافرتی، واحدهای پذیرایی و تفریحی است.

موسوی ادامه داد: حجم سرمایه‌گذاری این پروژه‌ها 5 هزار میلیارد ریال است و برای 161 نفر اشتغال مستقیم ایجاد می‌کند.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان رضوی تصریح کرد: 50 درصد این پروژه‌ها در مشهد و بقیه در سایر شهرستان‌ها خراسان رضوی است.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان رضوی تصریح کرد: در حال حاضر 210 پروژه سرمایه‌گذاری گردشگری در حال ساخت، تبدیل و توسعه با حجم سرمایه گذاری 950 هزار میلیارد ریال داریم که این طرح‌ها برای حدود 9500 نفر اشتغال مستقیم ایجاد خواهد کرد.

هم چنین در مراسم افتتاح معاون استاندار و فرماندار مشهد، مدیرکل امور سرمایه‌گذاری و اشتغال استانداری خراسان رضوی، رئیس جامعه حرفه ای هتلداران خراسان رضوی حضور داشتند.

انتهای پیام/

انتهای پیام/

کد خبر 14011117770271

برچسب‌ها