معرفی پروژه‌های شاخص سرمایه‌گذاری آذربایجان غربی در نمایشگاه گردشگری تهران

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان غربی از معرفی پروژه‌های سرمایه‌گذاری شاخص استان و ۱۰ اثر برتر صنایع‌دستی در رشته‌های چوبی خبر داد.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان غربی، مرتضی صفری 18 بهمن‌ماه 1401 با اعلام این مطلب بیان کرد: شهرداری ارومیه، سردشت، پیرانشهر و خوی، کلینیک تخصصی و فوق تخصصی تدبیر و  کلینیک آتیه ارومیه، شرکت آب منطقه‌ای آذربایجان غربی و منطقه آزاد ماکو از جمله دستگاه‌های شرکت‌کننده در این نمایشگاه هستند که برای معرفی ظرفیت‌های گردشگری و سرمایه‌گذاری استان حضور یافته‌اند. 

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان غربی با اشاره به حضور انجمن‌های تخصصی گردشگری استان در این دوره از نمایشگاه گفت: انجمن دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری، جامعه هتل‌داران و مهمان‌پذیرها، گردشگری سلامت، بوم‌گردی و راهنمایان گردشگری از جمله انجمن‌های تخصصی شرکت‌کننده در این نمایشگاه هستند. 

او ادامه داد: هدف از برگزاری این نمایشگاه شناساندن ظرفیت‌های گردشگری استان در حوزه‌های مختلف، بازاریابی برای تولیدات صنایع‌دستی و جذب سرمایه‌گذار است. 

انتهای پیام/

انتهای پیام/

کد خبر 1401111837857

برچسب‌ها